S.S.S

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?

Sipariş verebilmek için üye olmak zorunda değilsiniz. Almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyip direk ödeme sayfasına geçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Üye olarak sipariş vermek isterseniz buradan veya direk ödeme sayfasında da üye olabilirsiniz. Daha önceden üye oldu iseniz buradan giriş yapabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Siparişinizi Rozetciniz.com.tr üzerinden hızlı bir şekilde oluşturarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sipariş aşamaları:

➣ İncelediğiniz ve satın almak istediğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonu ile sepetinize ekleyebilirsiniz.
➣ Ürünler ile ilgili detaylı açıklamaları ürünün yer aldığı sayfada görebilirsiniz.
➣ Ürünlerin renk, boyut ve tip seçenekleri varsa ürünün bulunduğu sayfadan seçebilirsiniz.
➣ Sağ üst kısımda buluna Sepetime tıkladığınızda sepetinize eklediğiniz ürünleri görebilir, silebilir ve adedini değiştirebilirsiniz.
➣ Siparişinizi tamamlamak için Ödeme sayfasına geçebilirsiniz.
➣ Ödeme sayfasında; Alıcı adı soyadı, adresi, telefonu, mail adresi gibi bilgileri girebilirsiniz.
➣ Ödeme sayfasına geldiğinizde; hesabınıza giriş yapmadı iseniz veya üye değilseniz ekranınıza Kullanıcı adı ve Şifre bölümü çıkacaktır. Burada kullanıcı adı ve şifre belirleyerek işlem sonrasında otomatik üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz üye olmadan da devam edebilirsiniz.
➣ Ödeme sayfasının sağında bulunan Ek Bilgi bölümüne siparişiniz ile ilgili özel bir talebiniz varsa ekleyebilirsiniz. (Örnek: Hediyedir fatura göndermeyiniz.)
➣ Ödeme sayfasının alt kısmında Ödeme yönteminizi seçebilirsiniz. Kredi kartı ile ödemelerde kart bilgilerinizi girebileceğiniz bir alan açılacaktır. Havale/Eft, PTT gibi ödeme seçeneklerinde hesap numaralarımız işlem sonunda ekranınıza gelecektir.
➣ Şartlar ve Koşulları / Mesafeli Satış ve Ön bilgilendirme formunu okuduktan sonra onay verip, Siparişi Onayla butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
➣ Bilgilerinizde bir eksiklik veya hata yoksa “Siparişiniz alındı” bilgisi yanında “Sipariş Numaranızı” görebilirsiniz.

➣ Havale/Eft, PTT gibi ödeme seçeneklerinden birini seçtiyseniz ödeme yapmadığınız taktirde siparişiniz kargoya verilmez. Ödemenizi yapıp bize bildirmeniz gerekmektedir.

Hangi yöntemlerle ödeme yapabilirim? Kapıda ödeme var mı?

Sipariş ödemelerinizi Rozetciniz.com.tr  üzerinden kredi kartı ve banka kartınız ile güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Kartınız yoksa EFT/Havale, ATM (bankamatik), PTT Vezne ve PTTmatik üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz  yoktur.

1) Kredi Kartı: Ödeme sayfasında ödeme yöntemli olarak Kredi Kartı/Banka Kartı’nı seçtiğinizde Kart Sahibi, Kart Numarası, Kart Son Kullanım Tarihi ve arka yüzde bulunan CVV/CVV2 bilgilerini girmeniz için açılacak alanca bu bilgileri girerek web sitemiz üzerinden güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

2) Banka Havalesi veya ATM: Ödemenizi banka hesabımıza EFT/Havale veya banka ATM’si üzerinden yapabilirsiniz. Ödeme yaparken açıklama kısmına Sipariş numaranızı yazmalı ve Havale/EFT Bildirim Formu‘ndan veya +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımızdan ödemenizi gerçekleştirdiğinizi bildirmeniz gerekmektedir.

Kurumsal banka hesap bilgilerimize buradan ulaşabilirsiniz.

3) PTT/PTTmatik Ödemeleri: Siparişinizin ödemesini PTT şubelerinden veya PTTMatiklerden yapabilirsiniz. Ödeme yaparken açıklama kısmına Sipariş numaranızı yazmalı ve Havale/EFT Bildirim Formu‘ndan veya +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımızdan ödemenizi gerçekleştirdiğinizi bildirmeniz gerekmektedir.

4) Western Union & Money Gram & Transferwise: Yurtdışı siparişlerde isteğe bağlı olarak Western Union, Money Gram veya Transferwise üzerinden ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Banka hesap bilgileriniz nelerdir?

Kurumsal banka hesap bilgilerimize buradan ulaşabilirsiniz.

Siparişimin durumları (Beklemede, Ödeme Bekleniyor, İşleniyor, Faturalandırıldı, Kargoda, Tamamlandı) ne demek?

Ödeme Bekleniyor: Kredi kartı ile ödemelerde ödeme işleminin tamamlanamadığı gösteren durumdur.

Beklemede: Siparişin ödeme işleminin tamamlanamadığı gösteren durumdur. Eft/havale veya PTT ile ödeme yöntemleri seçildiğinde görünen durumdur. Ödeme geldiğinde İşleniyor şeklinde değişir.

İşleniyor: Sipariş ödemesinin alındığını/onaylandığını ve siparişin hazırlanmak üzere olduğunu gösteren durumdur.

Faturalandırıldı: Siparişin kargoya teslim edilmek üzere faturasının kesildiğini gösteren durumdur. Bu durumda sipariş kargoya teslim edilmek üzere yola çıkmış veya kargoya teslim edilmiş demektir.

Kargoda: Siparişini alıcıya teslim edilmek üzere yolda olduğunu gösteren durumdur.

Tamamlandı: Siparişin alıcıya teslim edildiğini gösteren durumdur.

İptal: Siparişin satıcı veya alıcı tarafından iptal edildiğini gösteren durumdur.

Kargom/siparişim ne zaman ulaşır? Hangi kargo firması ile gönderim yapıyorsunuz?

Adrese teslimat seçeneğinde siparişiniz kargoya verildikten sonra büyük şehirler için %90 ertesi gün teslimat yapılmaktadır. Diğer şehirler için teslimat süresi (bir taahhüt verilmemekle birlikte) 1-3 iş günü arasında değişmektedir.

Bu süreler kargo şirketlerinin yoğunluğu, resmi tatiller, adreste bulunmamanız gibi sebeplerle değişkenlik gösterebilmektedir.

Kargo şirketlerinin bulunmadığı ve “mobil bölge” diye adlandırdığı bölgelerde ise her hafta belli dağıtım günleri bulunmaktadır. Bu dağıtım günlerinde kargo teslimatı yapılmaktadır.

Aras kargo firması ile gönderim sağlıyoruz. (PTT kargo ile anlaşmamız bulunmuyor ancak +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp destek hattımız üzerinden talep edilir ise PTT kargo ile de gönderim sağlayabiliyoruz.)

Ürünü kargo şubesinden teslim alabilir miyim?

Kargonuzu bir ücret farkı olmaksızın ister adrese teslim, ister şubeye teslim olarak alabilirsiniz. Kargo şubesinden almak istediğiniz siparişiniz için adres kısmına gelmesini istediğiniz kargo şubesinin ismini, bilmiyorsanız kargo şubeden teslim almak istediğinizi ve adres kısmına en yakın mahalleyi yazmanız yeterli olacaktır. Kargonuz o mahallede bulunan veya o mahalleye dağıtım yapan en yakın şubeye gönderilecektir.

Ürün, hasarlı, kırık veya eksik bir şekilde ulaştı ise ne yapabilirim?

Siparişinizin hasarlı, kırık gelmesi durumunda teslim aldığınız fotoğraflarını ve faturanızın fotoğrafını çekip
+90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımızdan bize durumu bildirmeniz yeterli olacaktır. Konuyla ilgili çözüm sağlanacaktır.

Sipariş verdikten sonra siparişim üzerinde bir değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz Faturalandırılmadığı (kargoya çıkmadığı) sürece siparişinizde değişiklik/ekleme işlemleri yapabilirsiniz. +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımıza talepte bulunabilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra teslimat adresinde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz Faturalandırılmadığı sürece adresinizde değişiklik işlemi yapabilirsiniz. +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımız üzerinden adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.

Toplu siparişler alıyor musunuz?

Satış amaçlı veya hayır amaçlı toplu sipariş verebilirsiniz. +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımızdan bilgi alabilirsiniz

Fatura kesiyor musunuz?

Evet ürün fiyatları KDV dahil olarak verilmiştir, tüm satışlar için fatura kesilmektedir. Fatura/fiyat bilgisi siparişiniz ile gönderilmesin istiyorsanız ödeme sayfasında not kısmına “Fatura göndermeyin.” yazmanız yeterli olacaktır.

Şifremi unuttum / giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?

Rozetciniz.com.tr’ye üye olurken giriş yaptığınız e-mail adresini hatırlıyorsanız buradan şifrenizi sıfırlama talebi gönderebilirsiniz. Bu bilgiyi hatırlamıyorsanız konuyla ilgili iletişim sayfamızdan mail gönderebilir veya  +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Evet verebilirsiniz bunun için  +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp iletişim hattımızdan bilgi alabilirsiniz.

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Maalesef şu dönem hediye paketi yapamıyoruz.

Mağazanız veya Satış Noktanız var mı ?

Şu dönem bir satış noktamız bulunmamaktadır. Satış noktamız olmak istiyorsanız  +90 542 822 54 34 numaralı Whatsapp destek hattımız üzerinden kendinizi tanıtarak bilgi talep edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular
Konuşmayı Başlat !
1
Yardıma mı ihtiyacınız var ?
Merhaba !
Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?